Marko Filenius on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa koko työuransa, kohta neljännesvuosisadan.

Hän on julkaissut kaksi kirjaa ja lukuisan määrän blogikirjoituksia sekä toiminut asiantuntijana ja kouluttajana lukuisissa projekteissa ja toimeksiannoissa. Hän on toiminut toimitusjohtajana liikkeenjohdon konsulttiyrityksessä Fincommerce Oy:ssä sekä myöhemmin suomalaisten sanomalehtien yhteisesti omistamissa digitaalisen liiketoiminnan ja mobiililiiketoiminnan yhtiöissä Arena Partners Oy:ssä sekä Arena Interactive Oy:ssä. Ennen yrittäjäksi ryhtymistä hän toimi johtavana konsulttina Descom Oy:ssä markkinointiautomaation ja digitaalisen asiakaskokemuksen parissa.

Kirja Digitaalinen asiakaskokemus – menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa (Docendo, ISBN9789522911278) julkaistiin 2015. Sen teemat ovat yhä ajankohtaisempia lähestyttäessä 2020-lukua ja se toimiikin pohjana asiakaskokemuksen kehittämisessä

Facebookissa julkaisemme Digitaalinen asiakaskokemus-sivua, josta löydät ajankohtaisia vinkkejä ja ajatuksia.

Asiakaskokemuksen eri aihealueisiin voit tutustua myös blogissamme.