BisLenz

Ymmärrä paremmin asiakaskokemusta ja analytiikkaa - perustele yrityksesi päätökset datalla

customerjourney

BisLenz - asiakaskokemuksen kokonaisuus

“Kuuntele asiakkaitasi asiakaspolun eri vaiheissa – kehitä liiketoimintasi asiakaskokemusta tehokkaasti

Tridea on kehittänyt BisLenz-työkalun helpottamaan yrityksen asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan analysointia.

Bislenz tuo yhteen eri tietolähteet ja auttaa sinua näkemään koko asiakkaan polun yhdessä näkymässä. Tässä työkalussa näet, kuinka tavoitat asiakkaat sosiaalisessa mediassa ja muissa markkinoinnin kanavissa. Samalla seuraat heidän polkuaan sitoutumisesta ostoon asti. Pääset näkemään myös mitä tapahtuu oston jälkeen – mitä he jakavat yrityksestäsi ja millaista palautetta he antavat. 

“Hyvä asiakaskokemus on yrityksen kilpailutekijä – mittaa sitä jatkuvasti”

BisLenz tarjoaa erilaisia palveluita asiakkaidensa tarpeisiin. Tarjolla on:

  • Asiakaskokemusen kokonaisuus
  • Ymmärrä asiakastasi -moduuli
  • Näe koko asiakaspolku -moduuli
  • Markkinoinnin yhteenveto -moduuli
  • Travel Experience -kokonaisuus

Lue lisää BisLenzistä!

Löydä ajankohtaiset vinkit asiakaskokemuksen kehittämiseen Tridean somesta!

Tridea

Gummeruksenkatu 9

40100 Jyväskylä

marko.filenius(at)tridea.fi

+358 50 336 5447

Y-tunnus: 0985166-1

Tietosuojaseloste