KETÄ OLEMME

Mitä teemme

 

Missiomme on tehdä asiakaskokemuksen mittaaminen, kehittäminen ja johtaminen näkyväksi.

Autamme asiakkaitamme löytämään parhaat tavat ja välineet asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Liiketoimintasi lisäksi haluamme ymmärtää myös asiakkaitasi ja autamme yritystäsi täyttämään heidän odotuksensa.

Näemme liiketoimintasi asiakkaan silmin.

Mikä on meille tärkeää

 

Hyvä fiilis luo tulosta – Työntekijöiden ja asiakkaiden tyytyväisyyden välillä on vahva yhteys. Välitämme työntekijöistämme sekä asiakkaistamme.

Relax! – Kaikki sujuu lopulta. Joskus se vaatii enemmän aikaa ja panosta mutta silti on parasta tehdä asiat hymyssä suin.

Asia kerrallaan – Yksinkertaisuus on avain ymmärrykseen ja ajan säästämiseen.

Luottamus ja läpinäkyvyys – Pidämme lupauksemme ja jaamme kaiken avoimesti kanssasi.

Menestymme yhdessä – Emme ole mitään ilman asiakkaitamme ja muistamme sen joka päivä!

Mihin uskomme

 

Asiakaskokemuksen merkitys liiketoiminnan menestykselle korostuu yhä enemmän.

Globalisaatio ja digitalisaatio vaikuttavat jokaiseen toimialaan tehden kilpailusta entistä kovempaa.

Asiakaskokemuksesta muodostuu erilaistava tekijä niiden välillä jotka menestyvät ja jotka eivät.

Autamme yrityksiä luomaan voittavaa asiakaskokemusta ja tekemään siitä strategisen kilpailutekijän monikanavaisessa ympäristössä.

Tarjoamme ainutlaatuisen ymmärryksen asiakaskokemuksesta eri kanavien välillä.

TIIMIMME

“Tiimimme on yhdistelmä kokemusta ja tuoreita ideoita. Olemme sitoutuneita ymmärtämään asiakkaitamme, luomaan arvokasta ymmärrystä sekä konkreettisia toimintasuunnitelmia liiketoiminnan kehittämiseen. Meissä yhdistyy liiketoimintaosaaminen, tekninen asiantuntijuus sekä käyttäjälähtöinen suunnittelu  – auttaaksemme sinua näkemään liiketoimintasi asiakkaan silmin.”

marko
Marko Filenius
Founder and CEO

marko.filenius(at)tridea.fi

Markolla on neljännesvuosisadan kokemus digitaalisesta liiketoiminnasta.

Hän on julkaissut kaksi kirjaa, konsultoinut kymmeniä yrityksiä, pitänyt yli 100 puhetta, luentoa ja koulutusta verkkokaupasta, digitaalisesta liiketoiminnasta sekä asiakaskokemuksesta.

Hän on työskennellyt toimitusjohtajana verkkoliiketoiminnan konsulttiyhtiössä Fincommerce Oy:ssä, suomalaisten sanomalehtien digitaalisten ja mobiilipalveluiden kehittämisyhtiöissä Arena Partners ja Arena Interactive Oy:ssä. Lisäksi hän on työskennellyt johtavana konsulttina Descomilla, jossa hänen vastuullaan olivat markkinoinnin teknologiat sekä asiakaskokemus.

Hän toimii myös Partnerina ja hallituksen puheenjohtana FlowHouse Oy:ssä, joka on keskittynyt matkailusektorin digitalisaation ja markkinoinnin kehittämiseen.

tiia
Tiia Itkonen
Software Specialist

tiia.itkonen(at)tridea.fi

Tiian kiinnostuksen kohteita ovat verkkosivujen käytettävyys, visuaalisuus sekä verkkomarkkinointi. Mitä enemmän projekteja verkkokauppojen parissa on tullut vastaan, sitä enemmän Tiia on myös kiinnostunut asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä verkossa. Häntä kiehtoo datan analysointi sekä tiedon kaivaminen ja hyödyntäminen – mitä kaikkea datasta voidaankaan ymmärtää. Mielenkiintoiset ja haastavat ongelmat vetävät häntä puoleensa, sillä hän haluaa jatkuvasti kehittää itseään työntekijänä.

Aiemmin Tiia on ollut kosketuksissa asiakaskokemukseen työpaikalla työskennellessään usean vuoden ajan asiakaspalvelijana eri yrityksissä. Nykyisin hän haluaa olla mukana kehittämässä yritysten asiakaskokemusta, jotta asiakkaiden asiointi olisi mahdollisimman helppoa ja heidän tarpeitaan pidettäisiin silmällä myös verkossa.

Työntekijänä Tiia on tarkka ja valmis mukautumaan tilanteisiin, joita tulee vastaan. Tridealla Tiia ahertaa usein web-analytiikan parissa tai ratkoen teknisiä ongelmia.

joni
Joni Montonen
Software Specialist

joni.montonen(at)tridea.fi

Jonin asiantuntijuutta ovat verkkosivujen suunnittelu sekä kehittäminen. Hän on aina valmis kohtaamaan uusia haasteita sekä oppimaan kuinka teknisiä ongelmia voitetaan.

Tridealla hänen tehtäviinsä kuuluvat web-palvelun tekniset toteutukset, asiakkaalle tärkeän datan kerääminen ja sen esille tuominen käyttäjäystävällisen sekä  luontevan käyttöliittymän avulla. Jonilta löytyy myös visuaalista silmää.

Joni on tehnyt tehdastöitä rakennus- ja tuulivoima-alalla noin kymmenen vuoden ajan mutta hänellä on aina ollut mielenkiintoa digitaalista maailmaa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia kohtaan. Lisääntyneen mielenkiinnon myötä hän onkin siitä lähtien opiskellut tieto- ja viestintätekniikan alaa.

mikko
Mikko Uusitalo
Marketing Designer

mikko.uusitalo(at)tridea.fi

Trideassa Mikon vastuualueena on graafinen suunnittelu.
 
Hänen taustansa pelinkehittämisestä sekä sosiaalisen median markkinoinnista tuo raikasta, uutta näkökulmaa tiimiin. Mikko on työskennellyt Tridealla vuodesta 2019 alkaen.

TRIDEA

Gummeruksenkatu 9 

40100 Jyväskylä

marko.filenius(at)tridea.fi

+358 50 336 5447

Y-tunnus: 0985166-1

OTA YHTEYTTÄ