Referenssit

Haluamme menestyä asiakkaidemme kanssa. Meille on tärkeää kuunnella asiakkaitamme ja toimia yhteistöissä läpinäkyvästi. Työskentely kanssamme on helppoa, avointa ja rehellistä!

Docendo

Docendo on kotimainen kirjakustantaja, joka on toiminut edelläkävijänä digitalisaation hyödyntäjänä perinteisellä toimialalla. Ensimmäinen verkkokauppa on otettu käyttöön jo edellisen vuosisadan puolella ja Docendo on myös ensimmäisten joukossa lähtenyt hyödyntämään digitaalista analytiikkaa toimintansa kehittämisessä. Bislenz on ollut Docendon työkaluna jo pitkään ja Docendo on myös aktiivisesti osallistunut sen ominaisuuksien kehittämiseen.

onervalogo

Onerva Hoivaviestintä

Onerva Hoiva Oy kehittää kotihoidon ja palveluasumisen viestintäratkaisua, jossa omaiset pystyvät helposti kommunikoimaan läheistensä asioista. Onerva Hoiva on hyödyntänyt Bislenziä digitaalisen viestinnän seurannassa ja analyysissä. Monista poiketen Twitter on koettu tärkeäksi kanavaksi asiakashankinnan osalta ja sen seurantaan Bislenz on tarjonnut erinomaisen näkymän.

visitfinlandlogo

Visit Finland Akatemia

Visit Finland Akatemia on matkailutoimialle valikoitujen kouluttajien verkosto. Verkoston jäsenten välillä on aktiivista viestintää ja yhteistyötä, jota Business Finlandin alaisuudessa toimiva Visit Finland koordinoi. Koulutukset organisoidaan matkailualueiden toimesta ja ennen koulutusta halutaan kartoittaa osallistuvien yritysten lähtötaso. Bislenz tarjoaa tähän tarkoitukseen räätälöidyt kysely- ja raportointitoiminnot, jotka skaalautuvat koko verkoston tarpeisiin.

napapiirinkehitysoy

Napapiirin Kehitys Oy

Napapiirin kehitys Oy operoi Joulupukin pajakylässä Rovaniemellä ravintolaa, lahjatavarakauppaa, pukin vastaanottoa sekä erilaisia ohjelmapalveluja. Valtaosa asiakkaista on kansainvälisiä vierailijoita, jolloin digitaalisen viestinnän rooli on merkittävä. Bislenzin avulla seurataan yrityksen hallussa olevia verkkosivustoja ja Tridea on auttanut määrittelemään tiedolla johtamisen toimintamalleja Bislenz-raporttien analysoimiseksi.

arenalogo

Arena Interactive

Arena Interactive on johtava digitaalisen pikaviestinnän operaattori, jolla on vahva asiakaskunta median ja autokaupan alalla. Myös B2B-liiketoiminnassa digitaalisen viestinnän rooli kasvaa ja siksi Arena Interactive on halunnut ymmärtää yhä paremmin, miten sen toimenpiteet eri kanavissa onnistuvat. Bislenz on tuonut tähän helpon tavan seurata ja raportoida markkinoinnin toimenpiteitä.

Löydä ajankohtaiset vinkit asiakaskokemuksen kehittämiseen Tridean somesta!

Tridea

Gummeruksenkatu 9

40100 Jyväskylä

marko.filenius(at)tridea.fi

+358 50 336 5447

Y-tunnus: 0985166-1

Tietosuojaseloste