Asiakaskokemuksen kehittäminen

Onko yrityksessänne tunnistettu asiakaskokemuksen merkitys ja mahdollisuudet?

Asiakaskokemuksen järjestelmällinen kehitys voi alkaa tiiviinä ja selkeänä projektina. Asiakaskokemus lunastetaan joka päivä ja jokaisen asiakkaan kohdalla uudestaan, siksi projektin on tärkeä muuttua prosessiksi. Hyväksi havaitut toimenpiteet tulee sulautua jokapäiväiseen tekemiseen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen alkaa nykytilan tunnistamisesta ja tavoitetilan määrittämisestä. Tavoitteiden tulee olla konkreettisia, tukea liiketoiminnan menestystekijöitä ja mitattavia.

Autamme yritystäsi asiakaskokemuksen kehittämisessä sen ensiaskelista kohti järjestelmällistä johtamista. Määritellään yhdessä tavoitteet ja etenemispolku, joka parhaiten tukee organisaatiotasi.

Verkkosivuanalyysi – tunnista sivustosi kehityskohteet

Miten asiakkaasi ymmärtää verkkosivustosi viestin? Miten verkkosivustosi ohjaa asiakasta tekemään haluttuja toimenpiteitä? Missä mennään vikaan ja miten sivustosi asiakaskokemusta voisi parantaa?

Verkkosivuanalyysissä käydään läpi sivustosi asiakkaan silmin ja tunnistetaan sen olennaisimmat kehityskohteet. Saat listan löydetyistä kehityskohteista sekä suositukset niiden parantamiseksi.

Tietoiskut, koulutukset ja valmennukset

Haluatko ymmärtää miten asiakaskokemusta voi mitata, kehittää ja johtaa? Haluatko henkilöstösi jakavan yhtenäiset tavoitteet parhaan asiakaskokemuksen toteuttamiseksi?

Olemme toteuttaneet kymmeniä tietoiskuja, koulutuksia ja valmennuksia, jotka aina räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaisesti. Tilaisuuksien kesto on ollut puolesta tunnista kahteen kokonaiseen koulutuspäivään.

Haluatko onnistua asiakaskokemuksessa? Kysy lisää Marko Fileniukselta.